Ապրիլ ամսվա ամփոփում

  1. Մարսողական համակարգ և կառուցվացք — ասդ

2) Մարսողական համակարգի հիվանդություններ և կանխարկում

3) Մարսողական գեղձեր, նրանց կառուցվածքը և ֆունկցիաներ — Մարդու մարսողական խողովակն ունի մոտ 8-10 մ երկարություն, ստորաբաժանվում է հետևյալ բաժինների բերանի խոռոչ, ըմպան, կերակրափող, ստամոքս, բարակ աղիք և հաստ աղիք։ Նրա դերը օրգանիզմում կատարել քիմյական մշակում, մշակումից հետո կարատում ներծծման գործողություն: Իսկ ոչ օգտակար և պետքական նյութերից օրգանիզմը ազատվում է:

4) Սնման հիգենա — սննունդ ընդունելիս օրգանիզմը ընդունում է սպիտակուցներ, ճարպեր, ածխաջրեր, վիտամիններ և հանքային աղեր: Սննդի քանակը կախված է մարդու սեռից, կազմվացքից և ամենա կարևորը այդ օրվա ծաղսած էներգիայից: Ինչքան մարդը շատ է աշխատում կամ պարապում, այնքան ավելի շատ պահանջ ունի նրա օրգանիզմը:

5) Վիտամիներ, նրանց դերը մարդու կյանքում

Վիտամիններ օրգանիզմը ստանում է սննդի միջիցով, անփոխարինելի և կարևոր հատկություններ, որի շնորհիվ մարդու օրգանիզմը գտնվում է լավ վիճակում և չի հիվանդանում: Նրանց շնորհիվ զարգանում և աճում են բջիջները, նաև զարգացնելով նրանց ֆունկցիաները:

6) վիտամիների թերֆունկցիաիից առաջացող հիվանդություններ

Հասարակությունն և մտածելակերպ

Ես հավանում եմ այս ծաղիկը, ես սիրում եմ այս ծաղիկը, տարբերությունն առօրյա կյանքում չես նկատի, բայց եթե խորանաս բառերի իմաստով, նրանց մեջ շատ տարբերություն կա: Երբ դու հավանում ես ծաղիկը, քաղում ես այն, երբ սիրում ես, խնամում, ջրում և ալյն: Ինչպես էլ իրական կյանքում, ծաղիկ ասելով կարող ես հասկանալ ամեն ինչ, որը պետք է ծաղկի և գեղեցկանա, առանց խնամքի և ժամանակի նա չի կարող ծաղկել, ուրիշ մարդկանց ազդեցությունն էլ է ազդում դրա վրա: Չկարողնալ սիրել որև է բան, թե առարկա, թե մարդ, չկարողանալ նրանց միշտ պահել ձեր կողքին, դա կյանքի պարքև է: Ինչքան էլ տարoրինակ է հնչում, այդպիսին լինելով դու ազատվում ես կյանքի ամենամեծ ցավից: Արթնանալով ամեն օր պարտադիր չի լսել խոսքեր (Բարի լույս), դու կարող ես ապրել առանց (ես հպարտանում եմ քեզանով) ինչ էլ լինի վերջում դու ունենալու ես միայն քեզ, միայն դու կարող ես քեզ հասկանալ ամենից լավ: Հիմա բոլորը խոսում են հավասարության մասին, բայց դա ուղղակի սուտ է, հավասարություն երբեք չի լինելու: Մարդիկ ծնվում են հավասար, իսկ ապագայում, նրանց մտածելակերպը և պահվացքը, լավ սովորել կամ չսովերլն էլ հենց դնում են այդ տարբերությունը: Ողղեղն ավելի կարևոր է քան զգացմունքները, համարյա բոլոր դեպքերում պետք է նայել դեպքին և արդյունքին, ճիշտ և ձեռնատու ճանապարհով գնալ եթե նույնիսկ քո զգացմունքներին դեմ է: Մարդիկ բաժանվում են երկու մասի, նրանք որոնց զգացմուքները առանձապես չկա, կարող են պատճառել մյուսներին ցավ առանց մեղքի զգացողության: Իսկ երկրորդ տեսակը այդ ցավը ընդունողները, երբ դու շատ ես կախված մի մարդուց, բայց նա քեզ ցավ է պատճառում, սրտի պատճառով չես կարողանում բաց թողնել նրան: