Անսիրտ մարդիկ

Մարդկությունը կորել է, բարի մարդիկ կան և շատ են, բայց այն ժամանակ, երբ ինչ որ մեկը օգնության կարիք ունի, բարի մարդ ասվածը կորում է: Այ օրինակ այսօր ես աշխատանքից դուրս եկա մի չիք զբոսնելու, և տեսա մի թափառական, որը նստած հացի փոխ էր ուզում: Եվ ինչ եք մտածում, նրան մեկը ոգնեց, իհարկե ոչ, ոչմեկ նույնիսկ չկանգնեց նրա կողքով անցնելուց, այդ տեսերանից հետո իմ բարի սրտի կամքն էր նրան օգնելը, ես նրան 1000 յեն տվեցի, ոչ միայն հացի, այլն նաև ինչ, որ սիրտը կկամենար: Նա իր խեղճի հայացքով նայում ինձ այնպես, կարծես հրեշտակ էր տեսել և շատ անգամ շնորհակալություն հայտնում: Մի անգամ ժամը 8 — ին ընկերս եկել էր իմ տուն, ես ապրում եմ 15 հարգում և այդեղից կասես ամբողջ խաղաքն երևում էր, մի մուրացկան այս ցուրտ ձմռանը դուրսը և հադկապես գիշերը գետնին նստած էր, բարակ շորերով և առանց բաճկոն, որ այդպես շարունակվեր նա ցրտից կմահանար այդտեղ: Տեսնելով դա ես սկեսցի ընկերոջս բողոքել այս աշխարհի մարդկանցից, իսկ նա պնդում էր, որ մեր աշխարհում բարի մարդիկ շատ են: Մենք որոշեցինք մի խաղ խաղալ, 100.000 յենի վրա, մինչև օրվա վերջ, եթե նրան մեկը օգնի ընկերս կրում է, իսկ եթե չոգնեն ես: Ես սրտանց ուզում էի, որ նրան մեկը օգներ, բայց ես չեի էլ հավատում, որ դա հնարավոր է, սպասելով ժամը 12 — ին, մնացել էր 1 րոպե, և ես արդեն չէի կասկածում, որ հաղթելեմ եմ, բայց վերջին րոպեին, մի մարդ ոստիկանության հետ, եկան և օգնեցին նրան: դրանից հետո ես տվեցի մեր պայմանավորված փողը և շարունակեցի չսիրել այս աշխարհի անսիրտ մարդկանց