Երջանկություն

Փոխադրիր բանաստեղծությունը արևելահայերեն:

Ես այսօր

Մի ճառագայթ բոսոր

Աչքերս հեշտօրոր

Այքնան լույս ունեմ, որ

Կժպտամ

Մտերիմ

Արևին

Ու վարդեր կերևա

Ոսկեղեն

Հոգուց

Ես այսօր, այսօր

Մի արեգակ բոսոր

,,Ես այսօր…,, արտահայտությունն ավարտիր բանաստեղծության համապատասխան տողերով: Քնարական հերոսն ինչի՞ն է նմանեցնում իրեն:

Ես այսօր արեգակ մեմ բոսոր:

Հերոսը իրեն նմանացնում էր արևի հետ:

Կարո՞ղ ես բացատրել՝ երջանկությունն ինչո՞վ է նման արևին:

Երջանկություննել իր ժամանակն ունի, այսինքն լուսինն գիշերը փոխարինում է երջանկությունը, լուսինը ամեն մեկի համար մի բան կարող է լինել: Երջանկություննել կարող է ճառագայթ ունենալ և տաքացնել մյսուսներիր:

Աչքերուս, հեշտօրոր, Այնքա՜ն լույս ունիմ — Աչքերիս մեջ դյութիչ (հմայիչ) այնքան լույս ունեմ… Ի՞նչ լույսի մասին է խոսքը:

Աշկերի մեջ կա նույն ջերմությունը ինպես արևի լույսի:

Ստեղծագործական աշխատանք — Գրիր, թե երջանիկ պահերին բնության ինչ երևույթի ես նմանվում դու (առնվազն 6-8 նախադասություն):

Իմ երջանկությունը նման է անձրևին, նա հազվադեպ է գալիս: Կաթիլները իմ երջանկության պատճառներն են: Իմ շրջապատի մարդիկ կարող են անձրևանոցով քայլել, որպեսզի չտարածվի իմ երջանկությունը կամ դրա պատճառները նրանց վրա: Ես էլ խորհուրդ եմ տալիս անձրևանոցը միշտ իրենց հետ պահել, ես չեմ սիրում կիսել իմ երջանկությունը կամ ինչ-որ մեկին պատմել, որովհետև հետո վատ է լինելու: Ես պահում եմ իմ մեջ և շատերին էլ խորհուրդ կտամ` պահե’ք ձեր մեջ երջանկությունը ու միայնակ վայելեք, քանի դա հնարավոր է: Այդ մարդուն, ում կաթելները դիպչում են, նա թրջվում է քո հանդեպ, նաև կարող է մրսել կամ հիվանդանալ:

Оставьте комментарий